Sunday, October 30, 2016

ミヤザキのえいが

ミヤザキのえいがは 面白い (interesting) えいがです。よく 祖父母 のうちで ミヤザキのえいがを みました。As a kid, whenever I visited my grandparents, they would always love to show me Hayao Miyazaki's films. I'm glad they entertained me in this way. I'll forever be grateful for them exposing me to Japanese culture here in the U.S. as much as they could. わたしのすきなえいがは となりのトトロです。

じゃまた、

宮崎




d

3 comments:

  1. 「となりのトトロ」ですきなキャラクターはだれですか。

    ReplyDelete
  2. はじめまして。ビビアンです、コロンビアだいがくのいちねんせいです。
    わたしもにほんごをべんきょうします。
    トトロはとてもかわいいですから、わたしもすきです。

    ReplyDelete
  3. はじめまして、みやざきさん。わたしはヴィンセントです。あなたのなまえはいいですね。にほんじんですか?わたしもにほんのえいががすきです。

    ReplyDelete